16. septembra 2017

Spomienka na 1. ligu jar

                   Začiatkom júna ma Alex prekvapil telefonátom, že s Tulim musíme nastúpiť na ligu na Rajčanke pretože naši český bratia nemôžu. Bohužiaľ to ešte netušil, že v takej konkurencii vynikajúcich muškárov ho aj my prekvapíme drvivým výsledkom (hoci sme sa naozaj snažili). Raz darmo, je podstatný rozdiel či ste na vode 20x v roku alebo 180x, kvalitu neoklameš. Ale aj keď som zhruba vedel ako to dopadne, veľmi som sa tešil pretože mám medzi závodníkmi veľa dobrých kamarátov.  Keďže som rodený Žlinčan vyrastal som na Rajčanke a Kysuci tak som bol veľmi zvedavý, ako sa rieka mojej mladosti zmenila. 
Ráno sa začalo klasicky rozlosovaním a hľadaním cesty na jednotlivé štandy. Prebrali sme taktiku a vyrazili chytať.



V rannom kole v sobotu som rozhodoval na prekrásnom mieste vynikajúcemu rybárovi z Gelnice Stanislavovi Gattingerovi.













Prvý deň som chytal s Alexom a zadarilo sa 2x posledné miesto. Chytal som na hornom toku veľkosti potoka a chytil asi 40 nebodovaných rýb z ktorých aspoň jedna bola mierová. Lepšie dopadli Tuli s Petrom Pražákom (raz darmo, Česi sú svetová elita). Druhý deň som znova zažiaril, ale tento raz mi sekundoval Tuli. Našťastie aspoň počasie bolo pekné a nálada priateľská.




Nakoniec som obsadil vynikajúcu poslednú priečku a jarný pretek sme pekne zvrzali. Dúfam, že jeseň dopadne lepšie, držte nám palce. Ps: Viac som s Tulim začal trénovať.


Malé video z ligy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára